سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

افت دما در تمامی نقاط استان قابل ملاحظه بوده به طوری که دمای هوا در اهواز به صفر درجه رسیده است که انتظار می رود این روند کاهشی دمای هوا تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و پس از آن با افزایش کم دما در استان مواجه خواهیم بود.....



ادامه مطلب...
تاریخ: 16 / 9 / 1394برچسب:یخبندان,خوزستان,برف,استان,
ارسال توسط محمد لشگری

دریای مرده نام عجیب و شگفت انگیزی است اما روی نقشه جغرافیایی دنیا، این نام به صورت لکه ای آبی رنگ در نزدیکی اردن مشخص شده است. دریایی که عرب ها به آن بحرالمیت می گویند و اروپایی ها Dead Lake......



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 10 / 1393برچسب:بحرالمیت,دریای مرده,
ارسال توسط محمد لشگری

المرصد نوشت: هم اکنون قیمت یک متر مربع زمین در اطراف کعبه نه تنها به ۴۰۰ هزار دلار رسیده است بلکه همچنان در حال افزایش است و هیچ اعتراضی هم به این امر مشاهده نمی شود......



ادامه مطلب...
تاریخ: 2 / 10 / 1393برچسب:قیمت,عکس,کعبه,
ارسال توسط محمد لشگری

پایتخت تایلند در آسیای جنوب شرقی، شهری مبهم و تلفیقی از سنت و مدرنیته است. گردشگرانی که برای نخستین بار به این شهر سفر می کنند شاید ابتدا کمی از دیدن آسمان خراش های پوشیده از بیلبوردهای تبلیغاتی متعجب شوند اما بعد از اینکه وارد کوچه ها و خیابان های شهر شوند، فرهنگ و سنت تایلندی را به خوبی حس خواهند کرد......



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

این مکان ها همیشه مملو از گردشگر هستند. 10 مکانی که در ادامه معرفی می کنیم جزو جاهایی هستند که هیچ کس نمی تواند آنها را نادیده بگیرد . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

اگر قصد جهانگردی به سرتان زده و پول درست و حسابی دارید حتما از این ساختمان‌ها نیز بازدید نموده و وصفش را برایمان کامنت کنید!
زومیت: آیا می‌دانید زیباترین ساختمان‌های جهان کدامند؟ در بین این همه عجایب معماری که نشانگر توانایی مهندسان و هنرمندی ذهن بی‌کران بشر است سعی کرده‌ایم چند تایی از برترین بناهای دنیا را گردآوری کنیم. پس اگر قصد جهانگردی به سرتان زده و پول درست و حسابی دارید حتما از این ساختمان‌ها نیز بازدید نموده و وصفش را برایمان کامنت کنید!
در همین ابتدا تکلیف خودمان و شما را روشن کنیم، این فهرست چیزی شبیه 10 ساختمان برتر دنیا یا مقالات مشابه نیست! مگرنه چه بسیار است از این دست فهرست‌های چندتایی که می‌توان آن را با سازه‌ها، خانه‌ها، آسمان خراش‌ها و سالن‌های تئاتر پر کرد.
شاید برخی بگویند چرا ساختمان‌هایی چون برج میلاد(!)، ساختمان اپرای سیدنی، برج کرایسلر و غیره در این فهرست نیامده است، خواهش می‌کنیم در نظر داشته باشید که این اولین مقاله از این سری مطالب درباره سازه‌هایی با معماری چشمگیر و قابل توجه است و به همین یک مورد نیز ختم نخواهد شد . . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

پادشاهی سوازیلند کشوری است در جنوب آفریقا. پایتخت سلطنتی و قانونی آن لوبامبا و پایتخت اداری آن شهر مبابانه است. قریب به نیمی از جمعیت یک میلیون 141 هزار نفری آن آلوده به ویروس ایدز هستند. 60 درصد از مردم این کشور با کمتر از 2 دلار در روز زندگی می کنند . . . . .




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

برج ایفل

Tour Eiffel

برج ایفل، در سمت چپ ساحل جنوبی رود سن، در قسمت جنوب غربی شهر پاریس و در ضلع شمالی پارک بزرگی به نام"شان دو مارس" (Champ de Mars) قرار گرفته است. این برج در زمره مشهورترین نمادهای جهان است که امروزه از مهمترین مراکز جذب توریست به شمار می رود. نام این برج برگرفته از نام گوستاو ایفل (Gustave Eiffel) طراح و سازنده ی آن است. بر اساس همه‌پرسی در برخی از كشورهای دنیا مبنی بر ذكر نام سه بنای تاریخی در اروپا، تقریباً همه‌ی آنها اولین نامی كه بر زبان ‌آورده اند «برج ایفل» بوده و این خود نشانگر شهرت جهانی این شاهكار در قلب فرانسه است. . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

در این قسمت می‌خواهیم همراه با شما توری گردشی به مرموزترین و وحشتناك‌ترین مكان‌های ارواح دنیا داشته باشیم و شما را با معروف‌ترین آنها آشنا سازیم

خانه كشیش بارلی

مردم انگلیس اغلب با خانه‌های ارواح، عمارت‌ها و قصرهای تسخیر شده آشنایی زیادی دارند ولی در این كشور (خانه كشیش بارلی) یكی از پرروح‌ترین خانه‌ها است و روایات و داستان‌های بسیار زیادی برای اثبات این مدعا در دست می‌باشد . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

این روزها صنعت گردشگری ترکیه در حال گسترش است، به طوریکه در سال 2008 بیش از 26 میلیون توریست به این کشور سفر کرده اد. اما چرا باید از ترکیه دیدن کرد؟ . . . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1